yye

VA ut med Lotta och rebecka igår, åkte in till lottas jobb vid 9 tiden med marika och drack några öl tills lotta sluta, sen for vi vidare till gamlastan och gick på cleins, sisådär, väldigt litet och B,men de funkar om det rkisa sig.. så kom Rebecka dit och Elias och hans kompis som jag inte minns vad han heter.. marika for hem, och vi drgo vidare till " the laughing duck" väldigt trevligt.. hehe. sen helt jävla plötsligt så får dom här för sig att vi sak på labbet, ???!?!?! aldrig varit där heeh, sagt och gjort tog en taxi till sture plan, så va lab stängt ?? what...
så vi gick in på Spy bar, och O , M , G whata place.. så jävla B!!! hahah. bittens är fan bättre inrett..
såg verkligen ut som taget ur en film från the ghetto.. helt sanslöst.. haha

Lotta och jag drog vidare till donken, och käka, sen for jag hem =)
kom hem vid 6 tiden.. väldigt trevlig kväll må jag säga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0