up up and awayy

Dagen varit ganska bra, började halv dåligt osv, men ordnade upp sig efter ngn timma, de vill säga, fick tag i en ny mobill... som jgag hoppas jag komma bli nöjd med, annars jävlar.....


I morgon vet jag inte alls vad som händer och sker, ska nog umgås med mor min, för ovanlighetnskull haha ;)
nä men ja. lär väl sitta vid wii som vanligt. dricka mitt kaffe och slänge in ett blogg inlägg :)
fortsätta söka jobb antar jag med att jag lär göra.. ska nog ta och ringa arbetsförmedlingen med..
annars har jag nog inget planerat..
jo skulle ju in till stan idag, men har ju ingen mobil just nu så då blire svååårt!!!
sucksucksuck!!


Snart blire go jävla dieten.. börjar ikv.. slut ätit kvälls fika osv..
börjar morgon dagen med en lång promenad hade jag tänkt.. någon som har ngt förslag på hur man gå ner i vikt ?

BtW
Anna såg ditt hår. säger bara WOOW! du passa verkligen i det! loveu♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

det enda rätta är att äta rätt, och träna. att banta ner sig själv är inte bra för kroppen och ger inte den kropp man vill ha heller. :)

2011-03-21 @ 19:46:29
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh tackar så mycket gullet! :D

2011-03-22 @ 09:52:21
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0