Tack anna för den nya designen :D

Godmorgon, vaknade på apdåligt humör ända tills jag fattade telefon och insåg att jag fått en ny deisgn =D
i lööv it '=) enkel vit och ren =)
så Tack Anna för det =D love u bejbi!

Idag  ska mor och jag kasta det sista som finns i huset, sen är de tomt, så jävla underbart.. slipper kliva upp denna tid på morgoonen, men iofs så kan jag inte sova längre än så, vet inte vad som hänt men vaknar så fort jag vänder på i sängen så vaknar jag, minsta lilla ljud så vaknar jag och tar flera timmar innan jag kan sommna om, it sucks!

Imorgon  Ska jag följa med mor min till sjukhuset i sundsvall, samt gå in på media markt och lämmna in telefron fan och begära en ny.. får göra en total återställning minst 3 gånger om dagen för annars går de inte att smsa, och så vägra jag ha.. idioter som inte kan göra ritkiga mobiler som funkar!!

Nä kaffe och en macka så man blir som folk!

Ciao




Kommentarer
Postat av: Anna

Lugna puckar babe! :D Hade inget bättre för mig, och hade ju faktiskt lovat dig att fixa något nytt =)

2011-03-15 @ 09:01:50
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0