Onsdag

Onsdag - sitter och bara rullar tummarna just nu, har så jävla tråkigt. väntar på att tiden sak gå fort så vi ska åka till kryssningen, ska bli så jävla rooligt!
hur får man tiden att gå?
jo lilla jag ska
- Diska, Dammsuga, Torkagolven,Dammtorka, Duscha, Göra mig i ordning!
då lär väl tiden gå?
eller?
ihope so..

Blir jag Marina Och Marika som åker, får se hur det slutar, men har en känsla av att det komma bli Roligt! =)
ska kolla med mamma och dom om ngn vill ha något från kryssnigen =)
känns surt ändå att åka nu när man har så dåligt med pengar. men men, får pengar när jag kommer hem från kryssnigen igen, så de ordnar ju upp sig ganska bra..
kanske tur att jag inte har så mycket pengar när vi ska på "supar" kryssninge ;)
haha
Nä men roligt ska det bli! nu ska jag se klart simpsosns, sen diska =)

hörs sen
CIao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0