Dag 1 början på något nytt

Just nu

vill bara släppa allt, skita och glömma allt. åka dit jag vet vad jag gör, fixa allt och dra i mig, glömma allt, inte behöva tänka och känna.. bara vara.. me
n vet att det inte är värt det. kommer aldrig göra det igen.. måste kämpa. få inte ge upp denna gång.. men ibland är det så jävla tungt.. men som dom säger efter regn kommer solsken...
Never give up!

Anna Sundin!

om du inte fanns i mitt liv just nu vet jag inte vad som hade hänt, du får mig att vilja kämpa vidare, du får mig glad och känna mig älskad.
tanken på att du inte finns i mitt liv är skräckinjagande. aldrig tänker jag släppa dig. tänker aldrig lämmna dig!
Älsakr dig så obeskrivligt mkt, vet att jag är dålig på att visa det men du ska aldrig behöva tveka på att jag verklige Älskar dig!
komma alltid finnas för dig!
glöm aldrig det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0