love is a burning thing

då blev man hundvakt tills i morgon kväll då.
mami & papi ville åka till nolia mässsan och mysa till det med hotell, så självklart ställer man upp  med att vara hundvakt :)
som den underbara sonen man är. bad mamma hålla ögonen öppen för iphone, så håller mina tummar och tår på att hon har med sig en hem till mig =)
men känns ganska tveklöst att hon inte har det. men men drömma och hoppas kan man ju ;)

Nä glida ur soffan och göra ngn nytta kankse? typPp damsuga och torka golven till min mor?
plocka ur disken och slänga in en tvätt i andra maskin,

Lördag idag då, med underbart fint väder, och jag har inte en susning om vad jag och jennifer ska äta,( äta hemma? Äta ute? )
ddagens stora fråga!

Nä återkommer ikv.

XoXo
Gb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0