Känner Saknad av Den Du Förr Va!

olika tankar och minnen snurrar i min allt mer förrvirade och trötta hjärna, vet inte hur jag ska ställa mig till allt som händer.
Journey -  don´t stop believin sipprar ur hörluranrna,
Hatar känna så här, varför tänker jag ens på detta vis? Jag VET att jag har flera underbara och fina vänner som ALLTId ställer upp när jag behöver dom, och älskar mig när jag som minst förtjänar det! så varför sitter jag här och tkr synd om mig själv! Skärpning!!

Sellånger i morogon med familjen, ska bli.. mys? ihope so. får iaf käka LANGOS!!!♥
ja något mer finns det väl inte att tilläga?
Skänker en Tanke till min Saknade Fader!
NattiNatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Men nu tror jag ju att det brinner i kylskåpet -.- Bjöd inte jag dig?! Var helt sanslöst säker på att jag gjorde de. Förlåt isf, du får komma om du vill :)

runt 12-13tiden så är det okej att börja ramla in.

Hoppas vi ses till veckan! <3

2011-08-20 @ 10:38:18
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0