tankarna snurrar

känns som om det är något fel, allt går fruktansvärt lätt och bra. inga motgångar.
ärligt så är jag lite rädd, har aldrig gått så här bra för mig, då menar jag Aldrig!!
känns som om det går bra nu för att ngt hemskt kommer hända, är liv rädd att någon i min närhet kommer råka ut för något hemskt..
hemska tanke.
Skulle det hända min familj något vet jag inte alls vad jag tar mig till!
och på allt så ska mamma in och operera sig till veckan, först ett titthål, och eventuellt en stor magoperatin, eller stor? de vet jag inte, men för mig låter de som det, eftersom dom ska eventuellt ta bort en bit av hennes tarm..
känns verkligen inte bra alls!
är såå jävla orolig, och hur ska jag kunna ligga hemma och sova gott om nätterna medans hon ligger nere i sundsvall?
huvva..
min mamma är verkligen mitt ALLT här i livet, hon är den ända jag har kvar, (Pappa dog 02) är så rädd att förlora henne, mitt liv skulle rasa saman, huvva.. nä nu ska jag tänka posetiva tankar. haha kanske inte så bra att sitta och skrämma upp mig själv..

Nä nu ska jag krypa till kojjs, för i morgon!!.... KOMMER MINAÄLSKLINGAR

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0