once you started to play the game, can´t you stop

WellWEllWELL! what have we here?

Lördag,
Hela dagen har varit värdelöst. mått piss.. haha.. utan någonsomhelstanledning! belive me ;)
men tog sedan ett bad och pyssla om mig själv så blev allt mycket bättre, så sitter nu och lyssnar på Älskad musik, och fundera på ta ett glas rosévin?
sedan fundera jag på att färga (slinga håret Ljusare?) AGAIN?!?! haha ja jag vet hur ni kan tänka, han gör ju inget annat än färga sitt hår, men jag behöver verkligen förändring i mitt liv ofta ;O)



Va ju på Kryssning onsadag-Torsdag, har ju inte uppdaterat sedan dess så ja...
hade apa roligt.. full blev vi allihopa men som vanligt tog jag priset i det hela och kom inte hem före 5-7? ingen aning. aop.. klev upp vid tolv tiden tro jag...
drog ner på tax free, och där. i kassan, kommer de fram en kille till mig och bah "c TJAAA micke, allt bra ?"
HJärtattack på mig, aldrig sett karln i hela mitt liv, så blev livrädd och gick hahahhahah!
såå har mina funderingar vad som hände egentligen!?!?
senare kollade vi på ett uppträdande där massa tjejer dansade i lätta kläder;)
så kommer en fram till mig, och kollar på mig och hoppas typ till och säger. " its you, its you, last night u me and my friend, sen shake hon rumpan och gick!"  Awssså vaa???
vad fan gjorde jag egentligen.. haha

men roligt hade vi!


igåR gjorde jag fan inte mkt alls.. låg enbart i soffan, eller okej, jag pratade med gröna lunde med, på en telefon arbetsintervju, liksom AWSOME. dom skulle ringa till veckan igen, dom lät faktiskt väldigt intresserade så jag hoppas på fan allt att jag får ett jobb.. annars går jag under, ahah. :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja vi hade skit kul men va fan du gjorde där på natten de kan man fan fråga sig :P

2011-04-02 @ 22:47:02
URL: http://marinamelody.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0