oh heell no,

Diskat svabbat av golvet, inte bäddat sängen & inte druckit kaffe!?!? och inte tagit en snus eller rökt ?!?!
Wtf liksom, såå sjukt vad jag önskar att jag hade ett kontokort just nu.. men icke!!
mår ja bra? jag mår bra!

Pratde med mamma igår, dom hade Gjort ett titthål enbart, så hon kommer evetuellt hem idag =)
yiihoo,, miss my mama, jhehe

Förövrigt sitter jag och vänta på att Nicklas ska komma med pengar åt mig =) snäll lillebror ja haa. :)
då ska jag nog ta och ringa Anna och gå och handla lite =)
ganska behövligt tro ja, för mitt kylskåp består av en Ketchup, och ett smörpaket?? fattiga tider.
ne men allt har liksom tagit slut. hah.
ååhh vad jag saknar mitt kaffe just nu. uffa..
haha

skriver mer sen!
'ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0