jajmenjaha

amen hejja, inte igår jag skrev här. heheheheh nejnej! SERiöst nu!
är tillbaka i älandsbro, yiihoo!! eller? jora, det äger fett.. iaf snart, får nycklarna till min lägenhet på måndag! så de komma bli fett tjockt med nice förstår ni väl? eller iofs de är klart, de förstår ni inte , ni har inte sett lägenheten, ni vet inte om att den ligger på södermalm, eller att de är en 4a på 130 kv2, jaaa fast nee.. de är ju inte de.. fast i mina drömmar så jaa...
men detta fall neeeee....
det är en 1,5 haha fjuttigt de låter, säger en liten 2a ist ligger en trappa upp, balkong mot havet=) sovrum  mot innergården, suck. Barkök. =)
komma bli fett med tjockt nice..
men det komma kosta i lilla plånboken min ;(

Soffa - 4500- 9999
Vardagsrumsbord - 299
Tv-Bänk - 1000-2500?
Köksbord - 1500?
utmöbler, Framsida & Balkong - 2500
Tavlor /krimskrams - 2500


huvvvaaa.
får ont i lillmagen när jag tänker på priserna ;/
men ska nog få det att gå ihop, :)



Kommentarer
Postat av: Marina

Så du blir kvar där ett bra tag nu då lr?

2011-04-13 @ 18:09:20
URL: http://marinamelody.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0