i most

Klippa till mitt hår, fundera på att göra de nu, medans jag är på bra humör, i väntan på min mobil och allt!
vill färga med, men njaaae, bli nog inte något av med det just nu iaf, kankse sen.. vem vet!
vill göra det ljusare???? och samtidigt mörkare! ANNNNNNNNNA Hjääälp!
har värsta bilden i huvudet men jag tro inte jag är kapabel till att göra de! ?? please help me!..

nä nu.. käka lite Bantnigspillerus, 4-6 st haha.. och dricka lite kaffe, ta en rök. sen börja fixa till moi!
blir nog en bra dag det här =)

bjuder på en liten go låt så här, så alla kan tagga ;)

ciao babes,



Kommentarer
Postat av: Anna

Menar du mig ? :p

2011-04-15 @ 12:44:28
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0