close your eyes

Ja vad säger man ? Sååå Apalöst Nöjd med min lägenhet, möblerna äger. köket apabra. allt är bra..
sitter nu här i min undebara soffa och funderar på morgon dagen, Undra sa flundran om Anna kommer ut ?=) och mo hon kommer, isf vad händer med mitt hår:O färga inte färga? lutar mot färga, sen hin chansen att gå lös med sax och allt hon känner för, :) Som vanligt =) hehe

träffade Monika idag, och de va ju liksom som kalas, go jävla kaffe och goo jävla fenja, som kommer till mig den 27 e . då är hooon miiiin! MIIIIIN bara MIIIIN!
komma bli tjockt med najs...

btw jag måste köpa något till väggen där tvn är, ser så satans tomt ut, what to do what to do.. JAA tänker ni, din dumma unge, gå och köp något kankse??
Men ni förståå att jag vet inte vad jag vill ha där, annars hade jag ju redan köpt och satt upp ngåot..

HMMMM
pratar med mig själv i bloggen! dags att sova.!

hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0