beutifuldays

Från att allt bara varit mörkt och ldystert i en lång tid, så börjar allt vända, inte speciellt sakta heller.. utan på bara 1 vecka har jag.
1, lägenhet
2,nya möbler
3, ännu mer möbler
4, ett underbart liv.
5 , underbara människor i min familj*!

Allt är så Jädrans perfekt just nu..

On monday, får jag mina nycklar till lägenheten! LÄÄNGTAR,
och nu på söndag ska jag åka ner till monika Hanberg,elleer som hon heter nu Monika Brander!
och hämta massa saker. tex Soffa tvbänk,tv, och en sjuuuhelsika KICK AS Ljudsystem, som jag suktat efter i många år nu, och ÄNTLIGEN får jag det! :D är hon inte bra bäst ibland!!

men det Bästa utavallt är att jag får pussa på Min underbara och vackraste Fenja igen!
ska fjäska som tusan för monika och försöka få upp fenja något framöver ;)  haha ! llär inte gå., men ska BANNE mig försöka!..

Kan fan inte klaga på livet alls längre, iaf inte för tillfället. jag mår så otroligt bra. Underbart bra! som jag mår nu har jag nog aldrig mått! =)
men jag är ju som jag är, det kan ju vända på 3 röda! hahah ;)
nä  nu avrundar jag detta inlägg och hoppas på att jag känner för att skriva snart igen :)
love u al! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0