morrnmorrnmorrnmorrn solen lyser WTF

Jag älskar sova!! Helt seriöst, ÄLSKAR. det finns inget underbarare, vakna och kunna somna om!!♥
hur fucking underbart är inte det.
Precis vaknat nu, suck! vill icke, men snuttan kmr hem idag :D hehe!
så ska träffa henne på bussstation kl 11.. om 45 min dvs!!!
jag behöver dushca!??!!??
hinner jag???? njet,,
suuuck..
Syskon skaraan samlas ikv, till film och godis,..hahahha

hmm?!?!
Min Största bror skulle ringa mig??? skulle ju åka upp till honom och vara hundvakt ffs! dummajävel..
hehe      he.

nä nu tänker jag klä på mig och dra på mig min bad hair day mössa och möte snuttis om ngra minuter eller någto sådant,,
först måste jag ner i gymmet och kika på en liten rolig sak.

På återseende!

CIAOO

SKEEEELARN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0