im so fucking done with you

HoppasHOppasHOOOOPPPPAS!!!

sitter på petras rum och snor hennes dator lite :) snart är de goo maten som ska käkas, spagettttoooos och köttfärsåsos ;) så jävla gott!!!!!!!!!!'

 

idag har jag beställt två saker, som jag hoppas kommer vääääääldigt väldigt snarrt :)

im going to bee soo fucking happy...

 

 

det som bordes göras idag är plugga & pluggaaaa, ingen lust ingen ork?!?!?! vad gör man? rycker sig i kragen och gör det ändå.. ska nog köpa chips och dipp till plugget ithink..men på tal om ngt helt annat så har jag varit rök fri i en vecka nu! och jag saknar inte skitn ett skit.. vilket ärunderbart!!

 

saker som SKA köpas denna månad är,

 

1 Gym kort,

 

2, Telefooon..

 

3, onepice, SWEEEET

 

Ciiiaaaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0