..

ni får ursäkta en dålig uppdatering :s
men min sk sambo ville inte låna ut datorn igår :S
så blev inget skrivet ;S vilket suger, ska ta o byta mobil så jag kan blogga när  jag vill utan att behöva tänka på henne och hon blir sur om jag lånar datorn :)
va ut med Lotta i torsdags, fast kom ut så sent så va typ bara att vända när jag kom till centralen, lite halvdrygt, men kul hade vi :D
..
Igår på Midsommar drack ja typ inget alls faktiskt :O otroligt nog, det blev en drink och ett glas vin, sen slog vi på en film med amir och siru :)
satt och käka massa götta och bah mådde :)
slipper iaf bakis idag ;) sååå jävla underbart!..
Nu nalkas det nuggets fifan vad gott :)
annars?
Amir kom precis upp, alla som inte vet är det min sambos lillebror :)
sen har marre nyss klivit upp så körde henne till köket haha ne skojja :)
hon gick frivilligt :D
ikväll blire utgång med marika och eventuellt Lotta =)


Bilder från i torsdags!


Kommentarer
Postat av: Anna

vad du klagar :p

2010-06-26 @ 16:41:19
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0