tankar och funderingar

jag får hjärnblödning på marika ibland, sitter i soffan och frågar om hon kan komma med headsetet som ligger i köket där hon är, hon svara inte... fortsätter prata hon svara inte, när jag skriker men är du dum i huvudet, då får jag respons. "hahah pratar du med mig? !"
idioooot! haha blir knäpp på henne..
nu sak hon göra fika,trodde jag, men istället diska hon??? sen går hon säjerligen ner till sin mamma och gnäller omatt jag itne diskar.. men hallå, det kommer snart folk hit o ska se film dricka dricka osv, nödvändigt att diska 2 glas då? måste ju ändå diska innan vi lägger oss igen!!
ja vad säger man.. vi är så olika vi kan bli har jag märkt sen vi flytta ihop!!
men men.. Man får vara tålmodig, blir nog bättre när ngn av oss har fått jobb och inte är upp i varandra 24/7 :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Ni kommer nog vänja er =)

2010-06-23 @ 22:47:23
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0