Sit Down On Top Of Me.

What up?!

Serrafina Pekkalala in the house...

Jag och Micke ses alldeles för sällan, och det finns ju egentligen ingen ordentlig ursäkt från vardera hållet. Eftersom att jag jobbar, pluggar och fixar med flytten, egentligen inte är någon ursäkt. För vill man så ser man till att fixa sig tiden, men det gäller ju inte bara mig.

Däremot kan jag, utan att skämmas, säga att jag har väldigt lite tid över för tillfället och närmaste tiden framöver. Nästan så att jag knappt kommer hinna vara ensam. Det andra är att Serra, har inga cash on the PHOOOOOONE! Så det blir liksåååm, litte svårttt att ringa och höra av sig till Baloo.

Det är tight med tid, men detta ska vi fixa snörvel!

Klart jag saknar dig Micke! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0