godkvälll

♥va ut i lörsdags som ni vet, men blev lite för full så lyckats låsa min mobil :S
så har bara comviq nu :S vilket suger, och pukkoden är ute hos mamma som är på semster och kommer hem först på torsdag!!!! PANIK!!!!!!!
så lääängtar som satan till då så jag får tillbaka min mobil!!!

sitter nu och fortsätter på detta inlägg haha kl halv fyra på morgonen :O
jaja, sur som satan, har glömt bort inloggningen till arbf så måste kontakta en förmedlare hahaha
dont get it, dom kan väl bara skicka allt till mailen men icke, dom ska göra allt så jävla jobbigt:P
och jag behöver min mooobil!!!!!!!!!!!!!
dont get it, hur kan jag vara så klantig och skriva fel pin 3 ggr :O
jaherregud, och inte nog med det så är jag så sjukt övertrött :O

vad ska jag gör man???
lägger ut en video kanske?

http://www.youtube.com/watch?v=d3ZIrqxSvFA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0