en Grapps funderingar mitt i natten

vill inte ha det så här längre!

kan inte det här med att blogga längre? eller ha kanske aldrig kunnat?

Who knows? not me...
And you only mean well? ofc you did- eller?
Vem fan vet vad alla menar  nu för tiden? inte jag...

En sak jag vet iaf....
Är...
Att jag verkligen behöver Min alldeless Egna Serrafina Pekkalala, right about...... NOW!!
Men det blir nog inte så!!
Ni förstår det känns som om DET har blivit en AffärsDET med väldigt lite tid till mig?!?!
Who knows? Not me...
Nej nej, nu ska jag inte sitta här o säga att allt ligger på  henne, jag är väldigt dålig på att höra av mig jag med...
Men nu ska det bli ändring på det, jag vet ärligt inte sist jag träffa o umgicks med Serra bara Det och jag! ;)
nu kmr alla undra vem denna DET är! Den sk SerraFina Pekkalala!
Undra om ngn vet som läser min blogg vem det är!!
Min Bästa vän?
Hon som designa min blogg?
En nära vän bara?
eller en bekant?
en han eller hon?

Nu har ni något att prata om...
Kom med förslag så kanske jag säger vem det är inom ngn dag, eller att självaste SERRAFINA gör ett inlägg själv i min blogg och berättar vem DET är!!

Who knows?? Not me!

Nej vet ni vad?
Jag tänker ta ett stort glas iskall mjölk o kolla lite till på tv och grubbla över min flytt till sthlm :)
sen blire En skön sömn i sängen..
Ska in Ganska tidigt i morgon och överraska Charlotte med lite frukost till bakisungen som hade studentdansen idag :) så hon lär inte må bra i morgon :)
men så fort hon ser mig så blir hon på topp igen!!=D

Natti
hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0