Wounderland


Gooodmorgon!! :)
eller god eftermidadg eller något :P
har precis fixat tvätten som låg i en hög på soffan, nu ska jag bara ta o gå ut med vovven och fixa mig,
sen tänker jag faktiskt åka hem till mig ikv och umgås med marika o hennes familj och äta ost bricka!! :D
hur underbart gott låter inte det då?
va ut igår med marika va på kellys och drack ngra öl sen åkte vi till viktoria, sjukt mkt folk för att vara en måndag men kul va det. sen vid 3 åkte vi hem tror jag! jag åkte hem hit till sandra och marika hem..
på tal om kaffe så tror jag att jag har börjat gått ner i i vikt :O:O:O!!?!!?! gud så förbannat underbart!
blir kika på vågen när jag kommer hem liksom!
ne nu ska jag gå ut med diablo innna han dör :)

hörs senare
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0