jaja

är så sjukt utråkad, ända jag kan tänka på är att jag vill åka till Härnösand nu nu nu NUUU!!
men är ju fortfarande inte säkert att jag kan åka på måndag heller, allt beror på Sandra,
men jag hoppas verkligen det! skulle vara så jävla skönt att få komma hem ett tag, bara umgås med alla man älskar och håller av, och kunna ladda upp batterierna så man klara av storstads livet ytterligare ett tag!

Nä vad ska man göra av denna dag då? sitter och klickar runt på internet men hittar inget roligt alls, slö tittar på tvn men inget där heller att se, fundera på om man kankse ska ta och trycka igåång lite one three hill?
eller om man ska börja med maten? fast kanske lite tidigt?
eller man kanske ska kolla vad man ska ha med sig till Härnösand?
har ingen fantasi alls.. va ut o gick med jyckn förut oxå,  värsta trollskogen! :D
(tänkte efter nu varför jag inte tog ngn bild?!??! )
då kom jag på att jag tappa ju mobilen i toan igår :P HAHAHAHAHAH
så jävla klantig man kan vara!

nä något ska jag nog kunna hitta på att göra!
bjuder på ngra oldies!
enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0