Something New... 10 juli 2010 just so u know.

hundvakt och återigen hundvakt, fixat mig lite nu, ska åka till mävlar paveljongen?? om de stavas så har jag ingen som helst anning om, men ska iaf dit för sandra jobbar där.. Och Våran gemensamma vän åkte med sandra dit och ville att jag och mari skulle komma och göra henne sällskap :D
så de blir så =)
nu ska jag ta o diska en snabbis efter maten jag gjorde till mig och mari...
sen blire leta oss fram dit, jag Mari & Diablo! ;D
myys mys, och hoppas det bli ngn drink där med..
har ne cider här hos sandra, men det är fan inte mkt att hänga i julgranen..
 men vi hörs senare alla underbara =)

P.s
Fatta att det är tropisk värme i sthlm, SMÄLTER... And i liike it, soo micke style HAHAHAH skojja :P
men nice är det!

XoXoCiao
brabra
GAmm jävla bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah så gulligt! ^^

Har dem seriöst döpt mördarhunden till diablo?! :O

2010-07-10 @ 21:03:27
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0