på g

fifan vad stressigt allt blev!
nyss betala biljetten! bussen går 22 jag anländer till centralen 2148 :P
sitter hemma nu o miss pendeln som gick 43, så måste vänta tills 20,43 då är jag framme hos sandra 2117
då ska jag springa från station där och lämmna diablo hos henne, och plocka ihop det jag ska ha därfifrån med,
så 21 30 går tunnelbanan från sandra, alltså ha jag ca 2 min på mig att hitta allt hos sandra, för det ta exakt 10 min att gå från station till sandra!! :O
bara springa som satan alltså!! lovar komma glömma hälften av vad jag ska ha med mig upp!
men men sånt är  livet liksom.. nä kolla det sista här hemma!
så hörs vi om en vecka kankse när jag kmr ner till stockholm igen!

X.O.X.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0