mhmm

nu va de ett tag sen jag skrev igen..
har inte haft så mkt att skriva eller ork till att skriva..
mkt som händer o sker i mitt liv hela satans tiden, aldrig en lugn stund..
nu ska ja flytta igen! fast de vill ja ju, bott 5 månader där ja bor nu o trivs inte så ska flytta genom samma hyrevärd till en annan lägenhet :)
sitter hemma hos mamma o pappa nr 2 nu :) lyssnar på musik osv osv..
väntar förövrigt på att ja ska få mina csn pengar så ja kan handala lite haahahh

Anna!
vart är du?
Vad gör du?
vart har du tagit vägen? :(
JAG SAKNAR DIG! </3

Kommentarer
Postat av: Anna

Micke!

Jag är hemma.

Jag gör ingenting om jag inte pluggar.

Jag har fastnat ute i skogen eftersom försäkringskassan hatar mig och mamma inte är speciellt givmild med busspengar. Har varit inne i stan 2 gånger dem senaste 2 veckorna.

Jag sitter hemma, hemma, hemma, hemma, hemma, hemma.

Och ja, jag har inga pengar på mobilen. Eller, jag har för akutfall, och just nu är jag ju bara hemma så inget är ju akut. Men jag har inte råd att fylla på mobilen, jag har inte råd att köpa ett jävla jenka. Life sucks!

And since jag bara är hemma så finns de fan inget annat än datorn och tv'n, vilket jag börjar bli JÄKLIGT less på nu. Jag vill ha sommar, jag vill att det ska bli Augusti-September så ja kan ta mitt jävla studielån snart och ha en inkomst och fixa mitt jävla slutbetyg. För jag kan inte börja någon kurs efter engelskan, eftersom jag inte har råd ed böckerna. And again, LIFE SUCKS!



Vart är den andra lägenheten då?

2010-02-21 @ 16:49:43
URL: http://www.zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0