lördag

for ju till sundsvall igår, bra dag :) köpte nya jeans o chinos :) käka god mat, sen åkte ja hem med mamma,  när ja kom hem så vände den bra dagen, fick ngt fel i magen så spytt hela jävla natten :S så jävla drygt!!!
o krampor i magen som fan gick till historien. inte roligt kan jag lova så ha bara sovit tre timmar i natt hahahah!
sitter med hår färg i håret nu o chillz, väntar på att tiden ska ticka så ja kan skölja ur detta o fixa håret o dra till linda! o göra hennesällskap, sen blire fest hos mig, utflyttningsfest!! =D
ska bli skönt att de är sista festen hemma! men jag är ju som jag är så de lär ju bli fler fester hah
men ikv / natt kommaru dunka musik som satan, tur att grannen är borta! hennes sovrum är vägg i vägg med mitt vardagsrum, o de är så lyhört att jag hör när hon pratar ellee hosta hah
så ni kan ju tänka er om hon skulle vara hemma o försöka sova till musiken o 25-50 ungdommar som stå o skriker o hoppas till musiken :D

säger bara  LIVE YOUR LIFE!!!

heyya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0