jobbat?

åh fyfan säger jag bara...
hela jävla veckan har jag skjutit upp studierna för att hjälpa mamma & Pappa med att renovera o flytta.. o idag har jag fan slitit som ett jävla djur, känner mig som en ut arbetad 75 åring som inte orkar kliva upp ur soffan...
började med att köra bort det gammla köket som Väger tooon!!! men hey thats easy! flyttade massa kartonger osv osv
sen kör mamma hem mig kl halv fyra, trodde ja skulle få andas då men fanheller, då säger pappa åt mig att klä på mig för vi ska hämta nya köket!?!?!?!?!?
så kommer en DHL lastbil o hämtar oss så åker vi ut i skogen o hämtar ett nytt jävla kök till syrran, sjukt snyggt!!!
SJUUUKTTUUUNGT!!!
så har precis kommit innanför dörrjävelen o stå o gör mackor då kommer pappa igen o säger
- vad håller du på med???? vi ska ju montera in köket nu..
WHAAAAAAT!?!?!?!?!
så nu ska ja åka igen blir nog borta helva jävla natten! o slutare än slut är jag!!

puss hej syskon kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0