sanningen svider

har verkligen hammnat i en svacka i mitt liv nu, allt är bara pest o pina o känns värdelöst..
inte meningen att det ska gå ut över er som de gör, förlåt!
jag va iaf ut i lördags, tänkte ha skit roligt men ja jag hade de tills 12 kanske.. sen har jag inget minne av vad som hänt, bara små glimtar av ett virr :S drack alldeless för mkt som jag gjort dem senaste månaderna som vanligt.. men slog nog alla rekord i lördags.. har så otroligt dåligt samvete för vet att jag har sårat mina vänner o bettet mig som ett jävla svin.. sp jag har bestämt mig för att vara nykter nu!
hur länge vet jag inte eller något. jag tar dagen som den kommer!

Till dig villj ag bara säga förlåt, vet itne om det räcker för vet baára att jag träffade dig i lördags,
för du har inte pratat med mig sen dess heller :/
inte meningen att de skulle bli så här... förlåt menar de!
hoppas du kan ge mig en ny chans ngn gång, den gången kommer inte alkohol vara inblandat!

over and soo out right now!

Kommentarer
Postat av: Anna

vaaa nääe de gör de inte alls?! :O sluta nu... =(

2009-09-29 @ 21:52:58
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

jaha okej =) love u 2

2009-09-29 @ 22:11:40
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Elin

Saknar dig med vännen!

Finns här för dig, det är bara ringa vilken tid på dygnet som helst ställer alltid upp för dig o det vet du.!

Svackan kommer gå över, tillhör mänskligheten att hamna i sånna ibland o det är tungt i know men det kommer bli bättre :)

Jag tror på dig o jag vet att det du gör då du druckit menar du inte o det borde de som känner dig veta också, alla är värd en andra chans thats it.

ILOVEU!

2009-09-30 @ 09:45:53
URL: http://offloffsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0