goodmorning!

ja men tjenna bloggen, haah
har precis duschat osv, eller precis o precis, ca en timma sedan ätit frulle o gjort min dagliga uppdatering på alla bloggar jag följer, och nu till min egen,
var ju meningen att jag skulle på möte idag, men då hade den där sten ringt o flyttat mötet till i morgon kl 1!!
Idiot, vad förstår han inte med snabba puckar..
men men är man född på steeeenåldern lilla sten så blire lätt att man blir en stenskalle..
men nog om han, orka inte ödsla min tid på honom precis!
senare idag ska jag till mari o hälsa på en evighetsen jag va där :O
hon hade gjort något som hon ville att jag skulle se, antagligen satt upp kort på henne o mig där :P men de märker vi senare idag :)
ska försöka låna hennes dator o uppdatera när jag är där med :) '
vi hörs sen alla höst glada läsare!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0