godkväll

ja nu har de varit en bloggtorka igen, förlåt fär de men har inte haft orken till att blogga typ som anna har :O
den kvinnan kan ju skriva 10 inlägg på en dag. hur orkar hon??
iknooow hon har inget liv :L haha
ne skojja bara..
ska inte starta ngt blogg krig här inte..
inte mkt som hänt, festa i fredags hade sjukt roligt : ) villket jag inte har särskilt ofta så de behövdes..
nu har jag precis läst igenom n¨ågra bloggar, o de ja reagera på är att paow gemför britney spears röst med christina aguillera :O :O
hur kan man göra de? dom har helt olika röster.. och sen tyckte paow att brittan va dålig live. aldrig sett henne live men har kolla igenom youtube.. o jag tkr hon är helt okej!
ngn mer som håller med mig??
i morgon ska jag till komvux o prata med kursledaren eller vad han är där om mina två kurser jag ska läsa
psykologi &  den andra minns jag inte vad den hette ska ta o kolla upp de nu :)
haha blir lite jobbigt om ja ska skriva in mig på något jg inte vet vad det heter :P
haha
nä är sjukt trött så ska lägga mig o läsa ljudet av ditt hjärta i just love it!

ANNNA!!! det har kommit en till bok....

Kommentarer
Postat av: Anna

de ha inte alls kommit en till bok ;p

2009-09-13 @ 21:19:03
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0