ge mig lite mer

hajj..
sitter hemma nu hlr på att sortera alla mina kläder :O han sa vad? vet rensar aldrig elelr aldrig de gör ja visste minst en gång per år, men nu har jag tre full stora överfulla garderober, o jag har fullt med kläder i väskor o på golvet o vette fan allt.. så nu är de fan dax, o de känns inte bra, hatar att kasta kläder, alla tygstycken ha olika minnen osv, fett drygt, men de måste göras ;D
annars då?
bara bra .. va på bibloteket o snacka med sten, så nu är ja inskriven på två kurser dock inte dom jag tänkte, men som ja sa heter man sten blir man lätt ett stenhuvud, ta inte illa upp vet att han bara sköter sitt jobb men ända han panga mina planer så blev lite lack ett tag, men ja höll min söta mun.. de jag ska läsa är bara svenska & Historia! bättre än inget alls :) så de är vad mina planer är...

sitter som sagt hemma nu, i skogen, blää. har mina funderingar om att flytta så smångingen, dock inte denna månad eftersom ja inte har råd. måste beställa böcker för nästan 1400 kr , o de täääär.. har betydligt mer än bara 1400 i månaden haha, tro inget annat, är väldigt bortskämd haha, and i love it...
men måste någon gång ställa mig på mina egna ben o de är väl tänkt att bli till nästa månad, vi får se hur de går, o om jag hittar ngt som jag blir nöjd med.. helst på krysset HAHA...
o om ja flyttar så vill jag köpa en ny soffa :O vad sak ja få alla pengar ifrån :S känns som om man behöver skaffa sig ett jobb?
¨JAG???? jobba??
hahah, vilket skämt, men som de ser ut så måste ja jobba minst en helg i månaden, o det känns inte bra, de rubbar hela min planering. suck. men men, pengar regnar inte från himlen.

JAHA??
märks de att jag har hyper tråkigt här hemma?? kom och rädda mig!!


HAJJDOOO



Kommentarer
Postat av: Anna

Kom till mig yaao! =D

2009-09-15 @ 21:23:05
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten, ta o logga in på msn innan jag dränker mig i kasa! ;p

2009-09-15 @ 21:24:22
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0