Friiiday

goodmorgon alla :D
fredag idag då :P  vad ska vi hitta på då?
inget är plnaerat förutom att träffa elin senare :) hon kom hem igår hon den lilla räven ahah,
just nu sitter katja o skriver att jag ska fixa bloggen o skriva något roligt??? :O hallå?
vad är roligt då? vet hon inte att jag alltid skriver roliga saker??? :P
shiit,
packade nästan alla kläder i mega väskan igår, så ska ta med de in till lägenheten, samt tvn :)
känns lite jobbigt att jag inte får sofforna förens nästa helg :S vad ska ja nu sitta på:O så synd om mig ibland haha.
 nä nu ska ja ta o göra mig klar :D

PS Katja är så jävvlaa h´HEEET!!!

XoXo ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

WOHOOOOO Micke <3 Katja ;D

2009-09-25 @ 20:27:00
URL: http://liindaliiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0