dålig daag

godmorgon!
eller god är den fan inte, snarare blää, vakna för 15 min sen typ, satt mig vid datorn o blev på dåligt humör, varför ja blev de behåller jag för mig själv, blir bäst så..
vad som händer idag är att de är bara tvätta o städa. inte de roligaste ma kan göra med de måstes göra de med.
önska bara man hade någon som gjorde en sälskap, men icke sa nicke. bli inget av, får sitta här helt själv
täönker inte skriva vart ja är eftersom de kanske är ngn psykopatmördare som kankse komma o hälsa på då o de vill jag verkligen inte! :S
fan va hemkst.., haha¨
nä nu ska jag ta mig något o äta

see ya later bitches

Kommentarer
Postat av: Anna

MOHAHAHAHA, jag vet vart din brevlåda bor!

2009-09-16 @ 15:54:23
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0