1

idag eller i natt kl 0000 blev mitt liv väldigt suurt o jag på fett dåligt humör, då har jag räknat fel på räkningar o shit o tappat tusen kr:S så fuck me, blev inge shoppa iaf.. satans helvete..
less jag blir på mig själv som inte kan räkna riktigt hora!!
jaja. nu ska jag vara glad iaf. sluta sura micke..
haha nu är jag glad så äre bara :D

i morogn kanske jag kliver upp vid tolv tiden eller något sådant, ska då gå på stan med anna?
eller ska anna svika mig för att det inte blev ngt sundsvall? vilket jag hoppas att hoin inte gör,
vill inte gå på stan själv, på¨stan ska ja hitta en svart väst att ha till en vit skjorta, ursnyggT!
kankse en svart slips? hoe knows?
i morogn ska jag iaf Gå ut med linda och malin det är spikat och klart!!
sen har elin önske mål om att vi ska komma till dom på fest, ja åär sugen men märker iaf malin o linda vill, har ju lovat dom först.. men annars får jag försöka smita iväg ändå fast senare, oroa er inte vet att ni läser, lmmna inte er förens ja är odräglig..
hahah

nu sitter ja i jennys lägenhet med anna, vi har ätit mat hhah shit tror aldrig jag tryckt i mig en kebab rulle så snabbt tidigare,haha. läst o suttit vid datorn mkt idag, läste iaf ut när jag hör ditt hjärta idag, dvs tredje boken i twilight trilogin, ni som inte vet de..
sen har jag pratat med en viss person väldigt mkt idag, de va faktiskt väldigt givande, o roligt :)
hon visade sig vara en helt annan människa än vad jag trodde hehe, de är ju bra. o vi ses ju på lördag  :)

Lördag ska jag till marika på kräftskiva eller vad man ska kalla de, vi ska sitta ngra vänner och äta kräftor o dricka o snacka en massa skit, de ska bli riktigt trevligt, mari ska med mig dit oxå :) de komma bli roligt =)
om jag klara av att prata där haha för i morogn ska jag göra en hemlig sak
hha fast alla kan nog lista ut vad de är redan :P haha
fuck, jag behöver verkligen åka till sundsvall i morgon :S känns inte bra.. har ju inte råd åhhh hur ska detta sluta som egentligen!

nä nu ska jag ta en kvälls rök o dricka lite mer cola o fortsätta läsa fjärde boken hade jag tänkt :D

tack alla underbara läsare som läser min blogg :)
ni som får mig att fortsätta skriva :D

talk to you later guys
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0