helgens bravader..

började som en helt lyckad helg =) flängde runt med mamma på stan under fredagen, stack på lidl o köpte
mjölk för kvällen (underbart) drog till elin senare dushade och gjorde mig klar, sen började vi traska bort mot jennifer
där festen och mitt ljud ägde rum :)
elin &jag kom dit runt 4-5 tiden, och till min fasa så funkar inte ljudet så nada musik  WTF!!!!
och jag blir fett sur på en gång och vill bara skippa allt och gå hem.. men som tur va tog jasg mig i kragen och ringde annabannana som tog med sig en kabel (AS _BRA)  så bränne tyckte att jag kunde börja dricka eftersom musiken skulle dyka upp ngn timma senare, så jag tog min första oboy grogg :) (första misstaget)  sen kom flickorna Linda och Anna.
så jag kopplade o hade mig tills musik strålade ut ur högtalarna. överlyckilga jag bäljer i mig mer grogg, vid denna tid är kl runt 6 halv 7  och lilla micke va ganska dragen, men de gjorde inte mkt, folk rasadade in, toan gick sönder folk både bråka skratta o grina :p
helt lyckad kväll säger dom flesta..
inga komentarer själv minns inge:P

over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

haha illa micke!

2009-02-12 @ 10:01:50
URL: http://mykarma.blogg.se/
Postat av: Anna

Awesome! haha, minne för livet ju, tysen ggr bättre än förra året =D

2009-02-12 @ 13:45:11
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gubben jag var inte med på laserhallen, bara hemma hos din syster =(

puss

2009-02-12 @ 16:59:02
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0