goooodmoooorgon

tjebba... sitter här hos elin nu. fett hungrig och fett trött.. fundera på vad som händer underdagen.. ska ju egentligen plugga men de är ju fredag så vem vill sitta o plugga på en fredag liksom.. min tankar går till anna som jag inte träffat på väldigt länge :/ ganksa tråkigt.. vi har inte varit själva o pratat på minst en månad :/ jobbigt.. måste styras.. funderingar på ifall jag ska puffa upp mig i kväll o springa på systemet o gå ut kankse? sitter o messar lite folk nu och kollar vad som ska hända o ske ikv..vet inte rikigt ifall jag är sugen på att dricka. och vad ska jag dricka i sådana fall? förslag? förra helgen drack jag husets vita vin o socker dricka. inte de bästa man kan dricka men billigt val =) är ganska längesen jag drack öl nu, sååå vi får helt enkelt se.. nu funderar jag på att dra nårga slingor i håret o dusha o fixa:) undra om man ska försöka få linda nilsson att komma ner till stan:) träffade malin förra helgen =) de va riktigt roooligt. längesedan vi träffades. :).... anna panna.. du måste ta o ringa mig ngn dag här.. vi måste göra en uppdate serru.. over and out. ive been wating years 4 this

Kommentarer
Postat av: Anna

jag ringer om en litenliten stund baby! =)

2009-02-20 @ 14:07:32
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0