uppdate

vad jobbigt allt känns..
tittade nyss in på annas blogg o då blev de jobbigt :( saknar min lillastjärttomte.. har inte träffat henne på gud vet när... måste styra in henne till min lägenhet nu ngn dag, sen släpp ja fan na inte igen...
känns som om alla sliter o dra i mig för att få vara med mig.. har knappt varit hemma i min egen lägenhet dom senaste veckorna :) ta de inte fel, tkr de är skitroligt =)
trivs skit bra hemma i stan, har precis målat om hallen till beaige brun skit nice så ska ja lägga in nytt golv :)
fast är sugen på att flytta från stan....
sitter hemma hos mamma i skogen nu o myser helt själv UNDERBART!!! inga jävla tonåringar här inte, iaf inte just nu :P
ska ta o packa ihop lite saker sno lite julpynt osv sen packa in min julgran i bilen o fara hem :)
sitter o funderar på vad jag ska göra idag /kväll... tror ja ska försöka kontakta fröken söderkvist :)
men hon lär väl vara upptragen :( sen vet ja inte vilken tid jag tar mig in till stan heller....
va jobbigt de blev igen..
ajja

Iaf så äre ferre i helgen på lööördag hos linda, tänkte försöka ta de halv lugnt bara köpa en halva eller tio öl.
får se får se... sen blire ju te att fundera vikka man sak bjuda med :O
shiit fan bara måndag idag.... VILL HA FREDDDAG!! hatar vardagarna men vad gör man när man inte kan trolla :O
nää nu ska ja ta o göra mig i ordning :O fast de ha ja ju gjort :P
men har inget mer att skriva så

Smell you later

XOxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0