mååååndag...............

jag höll på komma över dig, hade inte hört din röst på nästan två veckor. två jobbiga veckor.
tänker på dig varenda dag o de gör så ont att du itne är med mig.
men de blev bättre, jag böja gå vidare igen. sen ringde du. ja tänkte först inte svara, men ångrade mig vad kunde hända?
kunde ju inte bli sämmre än vad de redan va?
men när jag hörde din röst kom alla känslor tillbaka din underbara klingande röst. du gör mig så lycklig när du är med mig
men samtidigt så otroligt olycklig...
har aldrig kännt mig så ensam som när du la på :S
saknar dig men vet inte hur. är de värt attt ha de så här bara för att få ha dig i mitt liv?
mer sorg än lycka? tåls att fundera på..

men heeeeeey thaats mee!!!


skulle nog aldrig lämmna dig helt, därför ringde ja igen idag.. är jobbigt nu men skulle vara värre att inte kunna
prata med dig, hoppas du hör av dig i morgon som du sa..


XoXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0