livet, döden, födelsen,

finns inget som är så orättis som livet,
så många man har kär som lämmna livet. man bara
faller och faller djupare ner i avgrunden,
ingen hör ens rop på hjälp,.
om de inte vore för dom änner man har så
ore man inget i detta liv,
finns ingen som jag agudar så mkke som mina vänner,
dom har hjälpt mig ieom dom svåraste situationerna,!

AnnaSöderkvist- vi har aldrig arit så tajta som vi blivit under detta år.
jag älskar dig för de du gör och den du är för mig..

Elinolofsson- dig sak ja egemntlige inte behöva skria nåot om, men likka bra ;D
du är min bästa än, de bästa som finns i mitt liv, och det ska du veta astt jag aldrig släpper din hand, det lovar jag dej!!!

Linda bohman- min lilla sockertopp :) dina och mina minen, o helger och kvällar, dom är obeskrivliga,

finns no ingen som ha så sjukt roligt som du o ja när i sitter med våra rosa panter :)
den dan du lämmnar mig, så komma ja inte kuna dricka rosa mer, soo i hope that never happend!! ;)









Kommentarer
Postat av: linda

haha bra att du skriver om rosa pantern och har en rosa peruk ;)

2008-10-05 @ 20:42:39
URL: http://linda.souvenirs.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0