tjaaaaa broo..

shenare ;; haha
ja igår kom man hem vid 23 tiden, efter att vare med marko, o folk:) var även ut till min syster, och hämta lite sprit.
även att ja betala 400 för lite mindre än 1 70is ;; hah
skills....
ajje nog om de,
kom hem runt 23 tiden då ;P satt mig vid datorn, snakca med folk osv,
började surra lite med annnie, och hon bville att ja skulle följa med på staan och checka lääget, visst noo problem, tänkte ja,, en snabbis skulel vi gå, mötte henne vid coop, sen bar de av mot stan :) surrade på som fan, länge sen vbi sågs bro ;P
kom på stan gick över torget, upp mot krysset.
träffade folk, surrade på som fan, 
tideen gick, och lillajag bbörjade bli fett less på alla fulla människor..
så frågade annie, om vi kunde börja gå hemmåpt, men icke hon ville in på krogen och kolla runt, mer sagt äån gjort, så satt jag där utan annie, hahah
folk rullade förbi, och komenterade mitt sura ansiksutryck ..
men va fan troru, sitta ute haklva natten haha nykter på de.. funkar inte,, kl blev ett, ingen annie, och jag lacka sönder,  haah.
träffade jennifer ett tag "full som ett ASSSS"
samt mia o anna, mia ville att jag skulle med upp till markus igen påå fest, s¨å ja rååka lova att jag skulel komma, Förlåt dför de..
ajja 2 kom ja hem, rakt i sängen och brannav :)
inge mer att sktriva nuu soo see ya loosers


weeeuuiiri.. snart blire öl brännboll med folket :)   sååå jäävla niice :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0