hej hopp alla :(

hoppas ni där ute mår bra då ? =)
jaa själv lever man i en fantasi, känns som de iaf...
igår kom maria till elin, och glööm, ni vet itne vem maria är:P
saksamma, alla sommnade runt halv två snåret,
utom lilla jag ofc, har totalt vänt på dygnet,
sommnar runt 5 tiden:P hahah
ganksa illa..
idag vakna man runt 1 tiden, något less, ville bara sova vidare, men elin var i stort behov att gå på banken,
och kolla om hon hade pengar på ngn annian bank:P
tro på faaaaan att hgon hade 1774 kr :P
snabb somjag är kommer jag på att vi går på boa för 1000 kr-
FÖFAN supa blev de,
haha
slutza med att alla flippa och jag är nykter FUUUUCK..
i hate my life sometimes :S
haha men thats life,
nu ska ja iaf vara social..
ppusspuss

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe, ja de kan ja tänka mg va ;D haha, nja med mig äre bra, själv då?=)

2008-05-29 @ 21:23:49
URL: http://sandranathaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0