hejsan hoppsan kalle stropp

Ja nu sitter man här, i den vita soffan, hos angelica :)
klev upp ovanligt tidigt för att vara mig, 5 över tio satt ja i köket, ahha.
lika bra att vända tillbaka på dygnet, ifall man ska ta och söka ett riktigt jobb,
och se till att komma på fötter, ist för att dra runt med en väska från ställe till ställe, viss de funkar ett tag,
men inte i längde, blir ganska jobbigt att inte få ha n¨ågot att kalla hem,
så hittar ja något jobb nu, så bär de av hemm till mamma igen i några månader, tills ja funnit en lägenhet och allt,
och plugga ska ja börja göra igen oxå :)
är rikigt peppad för hösten 08, tro att den komma bli rikigt bra, hoppas ja,
bara att ja måste se till att ha självdiciplinet att sitta och läsa på dagarna/kvällarna beroende på jobb,
men ska nog gå ska ni se,

förutom de!

så är jag grymt sugen på at gå ut på statsfesten, men alla mina sk kompisar, är såååå tråkiga
och vill inte gå ut då, för dom anser att dom inte har råd, hhaa,
men herre gud, stasfeste är lixom 1 gång per år, tycker faktiskt jag att man kan ta sig råd,
skulle vara riktigt roligt:P
haha
men vi får se hur de blir med den saken, hoppas att alla ni andra har de bra nu i sommaren,
puss och kram, hare bra så hörs vi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0